Monday 18 June 2012

Papai Duluu

Assalamu'alaikum. saya masih baru dalam dunia blog ini, dan saya harap saya akan mendapat dapat kerjasama penuh daripada yang pakar-pakar di luar sana.
Mukadimah ini hanyalah sekadar pengenalan dahulu. Apa yang bakal saya kupas melalui blog ini adalah umum dan mungkin tertakluk pada spesifikasi mana-mana isu. keperibadian dan isu-isu kendiri mungkin kurang diketengahkan. Buat masa ini mungkin hanya sekadar permulaan yang mana InsyaAllah akan membawa kepada perkembangan dan pembawaan lanjutan. Terima kasih kepada Saudara Naim (semoga sejahtera sentiasa) dan kepada Saudara Izwan (semoga sejahtera sentiasa) atas bantuan dan inspirasi untuk menghasilkan blog ini. saya harap sokongan kalian adalah konsisten sebagaimana tekadnya saya menghasilkan blog ini. Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. (skema laa hihi)

5 comments: